Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan afzien van een aankoop binnen de 14 (veertien) dagen na bestelling van het product. Gelieve hiervoor contact op te nemen met hallo@bloom.be of bel ons op: +32(0)56/48.49.52.
Bij klachten aangaande de levering van producten door Bloom dien je deze gedetailleerd binnen de 14 dagen schriftelijk bekend te maken aan Bloom. Zo niet, vervallen jouw rechten als klant aangaande deze klachten ten overstaan van de verkoper. Lees tevens de algemene voorwaarden hier, of de bijzondere voorwaarden m.b.t. retourneren hieronder. Eventuele retourzendingen zijn ten laste van de klant. Tenzij anders overeengekomen en schriftelijk bevestigd.
Zaken die wel geretourneerd kunnen worden:
Onbeschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden als:
-je het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen.
-termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
-het artikel in originele staat is. De consument is alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het behandelen van de goederen dat verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
-je de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking
-de verpakking dient in zijn originele en ongeopende staat terug te keren.
Zaken die niet geretourneerd kunnen worden:
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
-die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; die duidelijk persoonlijk van aard zijn (horoscopen).
-die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (tickets voor events, opgestarte abonnementen op Bloom).
-voor losse tijdschriften.